A d`Elhoungne Divatház megálmodója és tervezője d`Elhougne Zsuzsanna, aki több mint húsz év konfekcióipari tervezői, gyártói tapasztalattal rendelkezik, tízezreket öltöztetve ez által. Majd minden stílusban, termékcsoportban széleskörű szakmai tudással bír. Designere volt – többek között – Katalin zu Windischgraetznek, az Ego Sportnak, kitalálója a G-Vonalnak és a Pro-Wear márkának. A Magyar Iparművészeti Múzeumban a Halasi Csipke Közalapítvánnyal megvalósuló közös projekt keretében önálló divatbemutatója volt, amelyre új csipkemintákat és csipkével kombinált öltözetekből mini kollekciót tervezett. Úgy tizenöt éve foglalkozik trendinformációs anyagok készítésével, trendkutatással. Afféle polihisztorként saját szabásminta készítési szisztémát dolgozott ki, maga készíti az image anyagokat, sokféle stílusban rajzol divatgrafikát, ráadásul programozói nyelveket tanulva maga programozza a webes megjelenéseit, webáruházát is.
A d`Elhoungne márkanév 2019 júliusában debütált, webáruháza megnyitásával. Filozófiája: „Szenvedélyesen dolgozunk azért, hogy öltözeteinkkel jókedvet, örömöt, szépséget, optimizmust csempésszünk a hétköznapjaidba!”
A Divatház alapvetően mást nyújt, mint a piacon jelenlevő márkák. A stílusa kivételes, élettel teli, erőt sugárzó. Több stílusvonalat is futtat. Új és új modelleket kínál, figyelembe véve vásárlói egyéni elvárásait. Célja, hogy minél nagyobb értéket teremtsen, miközben a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után. Nem gyárt le előre több száz darabot egy-egy termékből, hanem csupán 1-5 db-ot készít modellenként. A kivitelezés couture minőségben, sok kézimunkával – de konfekció áron – történik, gyakorta a vevők méretére befejezve az öltözetet, illetve egyedi méretezésben, igény szerint a megrendelő által vásárolt méteráruból is elkészíti az óhajtott darabot, vagy a márka designere megtervezi álmai ruháját, ruhatárát.
A d`Elhoungne Divatház olyan egyedi, kulináris, “divat feletti” öltözetek készítésére törekszik, melyeket a vásárlók unokái, dédunokái is szívesen viselnek majd.
Átlagos nőket öltöztet és fotózik, nem dolgozik profi modellekkel. Indiai selymek, afrikai fésűspamut mellett raktárkészlet maradékokból és egyéni szabást igénylő kelmékből is szab. Jelenleg a meglévő négy stílusvonal mellé egy „okos” kelmékből készülő ötödik vonalat fejleszt a tervező.
Frissen piacra lépő márkaként szívesen venné együttműködő partnerek (kiegészítő készítők, alapanyag-, és kellék-gyártók, kereskedők, …) jelentkezését és fejlesztéseihez, terjeszkedéséhez befektetőket, tőkés és értékesítő partnereket keres.